Global News Pakistan
GNP is Pakistan’s first ever ‘Multilingual News Agency’ which aims to provide a platform for disseminating news in national, regional & international languages.

پاکستان – بیلاروس کے درمیان زرعی تعاون پر زور

بیلاروس میں پاکستان کے سفیر سجاد حیدر اور بیلاروس کے نائب وزیر زراعت و خوراک ایوان سمیلگن
0 747

 اسلام آباد، 24 نومبر2021 (جی این پی) : آج بیلاروس میں پاکستان کے سفیر جناب سجاد حیدر خان نے بیلاروس کے نائب وزیر زراعت اور خوراک جناب ایوان سملگین سے ملاقات کی جو بیلاروس کے چیف اسٹیٹ ویٹرنریرین بھی ہیں۔ بین الاقوامی تعاون کے شعبہ کے سربراہ جناب والیری بوگدانوسکی اور بین الاقوامی تعاون کے محکمے کی کنسلٹنٹ محترمہ ہانا لنکویچ نے بھی اجلاس میں شرکت کی۔

جاری تعاون، جولائی 2020 میں زراعت پر مشترکہ ورکنگ گروپ کے اجلاسوں اور تجارتی نمائشوں میں حالیہ شرکت کو سراہتے ہوئے، دونوں فریقین نے پاکستان اور بیلاروس کے درمیان زراعت کے شعبے میں مستقبل میں فائدہ مند تعاون کی ترقی پر تبادلہ خیال کیا۔

سفیر نے بیلاروس سے پاکستان کے لیے برآمدات میں مثبت اضافے کو نوٹ کیا اور تجارت میں توازن کے ذریعے جیت کی صورت حال قائم کرنے کی اہمیت کو اجاگر کیا، جو اس وقت بیلاروس کے حق میں ہے۔

بیلاروس میں پاکستان کے سفیر سجاد حیدر اور بیلاروس کے نائب وزیر زراعت و خوراک ایوان سمیلگن

اس سلسلے میں سفیروں نے خاص طور پر پاکستان سے مچھلی کی مصنوعات کی برآمد شروع کرنے کے پاکستان کے مضبوط ارادے کا ذکر کیا جس کے لیے پاکستان کے سرکردہ برآمد کنندگان میں سے ایک رجسٹریشن اور امپورٹ پرمٹ حاصل کرنے کے عمل میں ہے۔ بیلاروسی فریق نے میٹ اور ڈائری کی مصنوعات کی برآمد میں اپنی دلچسپی ظاہر کی۔

مزید برآں، سفیر نے پاکستانی کمپنیوں کی جانب سے منسک میں جون 2022 میں ہونے والی بیلاگرو نمائش میں شرکت میں دلچسپی کا اظہار کیا۔

پاکستان نے 1991 میں جمہوریہ بیلاروس کو تسلیم کیا۔ تین سال بعد پاکستان اور بیلاروس نے 1994 میں سفارتی تعلقات قائم کیے۔ بیلاروس نے ٢٠١٤ میں اسلام آباد میں سفارت خانہ کھولا تھا۔ دوسری طرف 2015 سے پاکستان کا منسک میں سفارت خانہ ہے۔ دونوں ممالک علاقائی اور عالمی دونوں ایجنڈوں پر مسائل کو حل کرکے قریبی تعاون کرتے ہیں۔

چھ سال پہلے ان ممالک نے  اسلام آباد اعلامیے پر دستخط کیے تھے۔  بیلاروس اور پاکستان کے مشترکہ کمیشن برائے تجارت و اقتصادی تعاون کے حوالے سے دونوں ممالک کے پاس زراعت کے شعبے میں تعاون کے لئے گروپ موجود ہیں۔ ان کے باہمی تعلقات میں بے مثال شرح سے اضافہ ہوا ہے۔

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.