google-site-verification=jrFRO6oYNLK1iKh3HkH_yKgws4mFcOFcPvOCyqbqAnk
Pakistan's Premier News Translation Agency

ایمبیسڈر سہیل محمود ڈائریکٹر جنرل آئی ایس ایس آئی منتخب

اسلام آباد، 2 جنوری، 2023 (جی این پی)

ایمبیسڈر سہیل محمود نے ڈائریکٹر جنرل آئی ایس ایس آئی کا چارج سنبھال لیا۔

ایمبیسڈر سہیل محمود نے انسٹی ٹیوٹ آف سٹریٹجک سٹڈیز اسلام آباد (آئی ایس ایس آئی) کے ڈائریکٹر جنرل کے عہدے کا چارج سنبھال لیا ہے۔ انہوں نے اپنی مدت ملازمت پوری ہونے پر سفیر اعزاز احمد چوہدری سے عہدہ سنبھالا۔ایمبیسڈر سہیل محمود اپنے ساتھ سفارت کاری اور اعلیٰ سطحی فیصلہ سازی کا وسیع تجربہ لے کر آئے ہیں۔

انہوں نے تقریباً 37 سال تک پاکستان کی وزارت خارجہ میں خدمات انجام دیں اور سیکرٹری خارجہ کے عہدے پر فائز ہوئے، اپریل 2019 سے ستمبر 2022 تک اس عہدے پر خدمات انجام دیں۔

اس سے پہلے وہ 19-2017 تک ہندوستان میں پاکستان کے ہائی کمشنر تھے۔

مزید پڑھیں:  پاکستان کے فاسٹ بولر شاہین شاہ آفریدی کا کامیاب آپریشن 

اس سے قبل انہوں نے ترکی (17-2015) اور تھائی لینڈ (13-2009) میں بطور سفیر خدمات انجام دیں۔ وہ ایڈیشنل سیکرٹری (افغانستان/مغربی ایشیا) اور ڈائریکٹر جنرل (امریکہ) اور ڈائریکٹر جنرل (فارن سیکرٹری آفس) کے طور پر بھی کام کر چکے ہیں۔

اپنے سفارتی کیریئر کے آغاز میں، انہوں نے انقرہ اور واشنگٹن ڈی سی میں پاکستانی سفارت خانوں میں اور نیویارک میں اقوام متحدہ میں پاکستان کے مستقل مشن میں بطور قونصلر خدمات انجام دیں۔

وہ ڈائریکٹر (ایران اور ترکی) کے طور پر بھی خدمات انجام دے چکے ہیں۔

ایمبیسڈر سہیل محمود نے کولمبیا یونیورسٹی، نیویارک سے انٹرنیشنل افئیرز میں ماسٹرز کی ڈگری اور قائداعظم یونیورسٹی، اسلام آباد سے تاریخ میں ماسٹرز کی ڈگری حاصل کی۔

 

 

 

google-site-verification=jrFRO6oYNLK1iKh3HkH_yKgws4mFcOFcPvOCyqbqAnk