Global News Pakistan
GNP is Pakistan’s first ever ‘Multilingual News Agency’ which aims to provide a platform for disseminating news in national, regional & international languages.

‫آئی ایس جی پرووائیڈر لینس™ کانٹیکٹ سینٹر میں اسٹرائیو نمایاں طور پر شامل – کسٹمر ایکسپیریئنس سروسز 2021 عالمی رپورٹ

0 755

سنگاپور، 4 نومبر 2021 (جی این پی /پی آر نیوز وائر): اسٹرائیو (سابقہ ایس پی آئی گلوبل)، ایڈ ٹیک، مواد اور ڈیٹا سلوشنز سے چلنے والی ٹیکنالوجی میں مارکیٹ لیڈر، کو اس کے پرووائیڈر لینس™ رابطہ مرکز میں ایڈوائزری فرم انفارمیشن سروسز گروپ (آئی ایس جی) نے عالمی جغرافیوں میں ایک مدّمقابل قرار دیا ہے  — کسٹمر ایکسپریئنس سروسز 2021 عالمی رپورٹ۔ سٹرائیو کو کاروباری مستعدی اور کسٹمر سپورٹ سروسز میں اس کی آپریشنل مہارتوں کی وجہ سے متعدد کواڈرینٹ بشمول ڈیجیٹل آپریشنز، اے آئی اور تجزیات، ورک فرام ہوم سروسز اور سوشل میڈیا سروسز میں نمایاں طور پر شامل کیا گیا ہے۔

پرووائیڈر لینس™ ایک پریکٹیشنر کی زیرقیادت سروس فراہم کرنے والی مماثلت ہے۔ تحقیقی رپورٹس وینڈر کی آزادانہ تشخیص اور انٹرپرائز خریداری کے رویوں کی متعد  حصوں  میں تقسیم فراہم کرتی ہیں۔

15 سال سے زیادہ عرصے تک ایک صنعتی رہنما کے طور پر، اسٹرائیو کی قابلیتوں میں آؤٹ سورسنگ خدمات، جامع پیشکشیں، اعلی درجے کی ترسیل کے مراکز، عالمی زبانوں کی صلاحیتیں، اور موضوعاتی ماہرین کی 24/7 دستیابی شامل ہے۔ مختلف شعبوں میں مہارت رکھنے والے 2,300+ سپورٹ ایجنٹس کے ساتھ اور ملٹی چینل سپورٹ فراہمی کے ساتھ، اسٹرائیو معلوماتی صنعت کے تمام حصوں بشمول اشاعت (سائنسی/پیشہ ورانہ)، تعلیم، قانونی اور ٹیکس، مالیاتی معلومات سمیت صارفین کی شمولیت کو موثر انداز میں آگے بڑھاتا ہے۔ سٹرائیو کا مضبوط ٹیکنالوجی سلوشن سوئٹ کسٹمر کی توقعات کو پورا کرنے، سیلز، پروڈکٹ اور سروس کو بڑھانے کے لیے تیار کیا گیا ہے۔

اس خصوصیت پر ، رتن دتا، صدر اور سی ای او، سٹرائیو، نے کہا، “بدلتی ہوئی ڈیجیٹل ٹیکنالوجیز نے صارفین کی مشغولیت کے طریقوں کو یکسر تبدیل کر دیا ہے۔ پرووائیڈر لینس™ کواڈرینٹ رپورٹ میں اسٹرائیو کا داخلہ اور خصوصیت ہمارے علم، مہارت، اور کسٹمر سپورٹ سروسز میں کامیاب ریکارڈ۔ موضوع کی مہارت اور جدید ترین ٹیکنالوجیز کا عمدہ امتزاج — مصنوعی ذہانت، مشین لرننگ، اور تجزیے ہماری صلاحیتوں کے مرکز میں رہے ہیں۔”

آئی ایس جی رپورٹ میں نوٹ کیا گیا کہ، “اسٹرائیو™ مختلف چینلز میں اپنی ٹیکنالوجی یافتہ کسٹمر سروسز کو تیار کرنے کی سمت میں شعوری طور پر کام کر رہا ہے تاکہ اس کے ٹارگٹ مارکیٹ کے مختلف حصوں میں کسٹمر کا بھرپور تجربہ فراہم کیا جا سکے۔”

سٹرائیو کے پاس ایک مضبوط اور قائم شدہ CX پریکٹس (کسٹمر تجربہ پریکٹس) ہے جس کی توجہ گاہک کے تجربے کو بہتر بنانے پر مرکوز ہے، جس میں پروڈکٹ اور تکنیکی مدد لیڈ جنریشن کے ساتھ ساتھ اہم پیشکشوں میں سے ایک ہے۔ ملازمین  کی 18,000 سے زیادہ تعداد بشمول 2300+ وقف کسٹمر سروس کے اہلکار، کےساتھ اور 8 ممالک میں پھیلے ہوئے آپریشن، کمپنی ڈیجیٹل سپورٹ، بیک آفس سروسز، سیلز اور مارکیٹنگ سہولت کے ساتھ کثیر لسانی سہولت اور 10 سے زائد زبانوں میں طریقہ عمل کے مواد پیش کرتی ہے۔ اسٹرائیو کی لیبز میں اختراع کو فروغ دینے، صنعت کے معیارات بنانے اور کلائنٹس کے ساتھ مل کر حل تیار کرنے کے لیے ایک پرخلوص ٹیم بھی  موجود ہے۔

مکمل رپورٹ پڑھنے کے لیے، یہاں کلک کریں۔

اسٹرائیو (سابقہ ایس پی آئی گلوبل)کے بارے میں

اسٹرائیو مارکیٹ کا ایک معروف مواد ٹیکنالوجی انٹرپرائز ہے جو ڈیٹا سروسز، موضوع کی مہارت (ایس ایم ای)، اور متعدد ڈومینز جیسے تحقیقی مواد، ای لرننگ/ایڈـٹیک، اور ڈیٹا/معلومات فراہم کرنے والے ٹیکنالوجی کے حل فراہم کرتا ہے۔ دنیا بھر میں 30 ممالک پر مشتمل کلائنٹ بیس کے ساتھ، اسٹرائیو کا کثیر جغرافیائی وسائل کا پُول بطور حکمت عملی ان آٹھ ممالک: فلپائن، ہندوستان، امریکہ، چین، نکاراگوا، ویتنام، برطانیہ میں، اور کمپنی کا صدر دفتر سنگاپور میں واقع ہے۔

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.