Global News Pakistan
GNP is Pakistan’s first ever ‘Multilingual News Agency’ which aims to provide a platform for disseminating news in national, regional & international languages.

ایگزیکٹو ڈائریکٹر NIH اور ڈپٹی کمشنر اسلام آباد کی معروف انٹرنیشنل ہسپتال اسلام آباد میں عالمی نرسز ڈے کی تقریب میں شرکت

0 77

اسلام آباد(گلوبل نیوز پاکستان): میجر جنرل ڈاکٹر عامر اکرام ایگزیکٹو؛ ڈائریکٹر نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ہیلتھ اور نئے تعینات ہونے والے ڈپٹی کمشنر اسلام آباد عرفان نواز میمن نے معروف انٹرنیشنل ہسپتال اسلام آباد میں نرسوں کے عالمی دن 2022 میں شرکت کی۔ اس موقع پرحمیرا وحید پرنسپل رفاہ کالج آف نرسنگ، ڈاکٹر ایمان علی ایریا کوآرڈینیٹر ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن اور ڈبلیو ایچ او کی ڈاکٹر آمنہ امجد بھی موجود تھیں۔مزید برآں، پاکستان نرسنگ کونسل، پاکستان انسٹی ٹیوٹ آف میڈیکل سائنسز اور شفا کالج آف نرسنگ کے نمائندوں نے بھی تقریب میں شرکت کی۔اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے میجر جنرل ڈاکٹر عامر اکرام نے کہا کہ ہم دل کی گہرائیوں سے تمام نرسوں کو خراج تحسین پیش کرتے ہیں اور ان کا شکریہ ادا کرتے ہیں کہ وہ بیماریوں کے خلاف جنگ میں ان کی غیر متزلزل لگن سب کے سامنے ہے۔ انہوں نے کہا کہ مسکرانا نرسوں کے خیال رکھنے والے رویے کا ایک انتہائی اہم جز ہے، جو ایسا لگتا ہے کہ ختم ہو گیا ہے۔ ایک نرس کی طرف سے دی گئی حقیقی مسکراہٹ حیرت انگیز کام کر سکتی ہے کیونکہ یہ قبولیت کا اظہار کرتی ہے، اعتماد پیدا کرتی ہے اور باہمی تعلقات قائم کرتی ہے۔ یہ ایسی چیز ہے جو نہ سیکھی جاتی ہے اور نہ سکھائی جاتی ہے بلکہ یہ پیدائشی ہے۔ انہوں نے نرسوں پر زور دیا کہ وہ مریضوں کے ساتھ مثبت رویہ اختیار کریں۔ڈپٹی کمشنر نے ان لوگوں کی کوششوں اور قربانیوں کو تسلیم کیا جو مریضوں کی دیکھ بھال کے لیے انتھک محنت کرتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ”نرسوں کی وجہ سے ہم ایک صحت مند دنیا میں رہتے ہیں، نرسیں حقیقی ہیرو ہیں، وہ ہمارے ہیلتھ کیئر سسٹم کی ریڑھ کی ہڈی ہیں۔نرسز کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے معروف انٹرنیشنل ہسپتال کے سی ای او ہارون نصیر نے کہا کہ ایک بار پھر، ہم اس تقریب کو کورونا کی وجہ سے ہیلتھ ایمرجنسی کے تناظر میں دیکھتے ہیں جس نے عالمی سطح پر نرسنگ کی کمی کے مسئلہ کو اجاگر کیا ہے۔پاکستان میں وبائی مرض سے پہلے ہی 1.3 ملین نرسوں کی کمی تھی۔نرسز کے عالمی دن پر، وہ حکومت سے مطالبہ کرنا چاہتے ہیں کہ وہ نجی شعبے کے ساتھ مل کر نرسنگ کے پیشے کومقبول بنانے میں مدد کے لیے ضروری اقدامات اٹھائے۔اس کے لیے مناسب آلات، بہتر کام کے حالات، مناسب تعلیم، اعلیٰ مہارت اور ملازمت کے مواقع فراہم کرنے کی ضرورت ہوگی۔معروف ہسپتال میں نرسنگ کی چیف زہرہ حبیب نےکہا کہ معروف ہسپتال کے بعد دوسرے منصوبے کے طور پر سکول آف نرسنگ شروع کرنے کے لیے کام شروع کر دیا گیا ہے جس سے نرسنگ کے فارغ التحصیل افراد کے معیار تعلیم میں اضافہ ہو گا اور وہ تمام ہسپتالوں کے لیے اثاثہ ہوں گے۔ اس پروگرام کا اہم مقصد کم قیمت پر ایسے پیشہ ور افراد کو تیار کرنا ہے جو مناسب علم، مہارت اور رویہ کے ساتھ ہماری کمیونٹی کو بہترین سروسز فراہم کر سکیں۔ پروگرام کا مقصد بین الاقوامی سطح پر اچھی طرح سے تیار نرسزکی تعداد میں اضافہ کرنا ہے۔معروف انٹرنیشنل ہسپتال کے چئیرمین چودھری نصیرنے نرسز ڈے میں شرکت پر مہمانوں کا شکریہ ادا کیا۔

 

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.